קרמבו שוקולד לבן, נוגט וקפה - מתכון זה זכה ל-5 כוכביםמתכון זה זכה ל-5 כוכביםמתכון זה זכה ל-5 כוכביםמתכון זה זכה ל-5 כוכביםמתכון זה זכה ל-5 כוכבים
כמות:  30  מנות.        כשרות:  כשר חלבי.        קושי:  בינוני.        זמן הכנה:  75 דקות.
מצרכים: אופן הכנה:
לבסיס:
200 גרם שוקולד לבן
150 גרם נוגט (ממרח אגוזי לוז)
200 גרם פצפוצי אורז או קורנפלקס לא ממותקים
לקרם:
250 גרם שוקולד לבן
2 מיכלים שמנת מתוקה
2 כפות אבקת נס קפה מומסת ב-2 כפות ברנדי
לקרם:
400 גרם שוקולד לבן
50 גרם חמאת קקאו (להשיג בחנויות המתמחות) 
מכינים את הבסיס:
ממיסים שוקולד לבן ונוגט במיקרוגל. מערבבים פנימה פצפוצי אורז או קורנפלקס, עד שהם מצופים היטב. משטחים את התערובת בין שני ניירות אפייה ומרדדים אותה, תוך כדי שבירת הפצפוצים, עד שמתקבל דף דחוס בעובי 1/2 ס"מ. מקפיאים שעה, או עד שהבסיס מתקשה. קורצים מהבסיס עיגולים בקוטר 4 ס"מ. שומרים במקפיא (אפשר להכין עד שבוע מראש).
מכינים את הקרם:
1. מחממים מיכל אחד של שמנת מתוקה, עד לסף רתיחה. יוצקים על השוקולד ומערבבים היטב, עד שהוא נמס. מצננים במקרר 3-4 שעות, עד שהתערובת קרה מאד.
2. מעבירים את התערובת הקרה לקערת מיקסר. מוסיפים מיכל שמנת נוסף וקפה עם ברנדי ומערבלים, עד שהתערובת הופכת לקרם יציב. מעבירים את הקרם לשקית זילוף עם פייה חלקה.
מרכיבים את הקרמבו ומצפים:
1. מזלפים את הקרם על הבסיסים בצורת ספירלה (כמו גלידה אמריקאית), או בצורת גבעה פשוטה. מקפידים לזלף בצורה אסתטית. מקפיאים 2-3 שעות, עד שהקרמבואים מתקשים.
2. ממיסים את חומרי הציפוי במיקרוגל ומצננים לטמפרטורת החדר. טובלים את הקרמבואים בציפוי כשהם הפוכים (הראש למטה) - הם יתקשו בתוך שניות.
3. מגישים מיד או שומרים במקפיא. במקרה כזה, מעבירים למקרר חצי שעה לפני ההגשה או מפשירים 10 דקות בטמפרטורת החדר. 
מתכון זה נשלח לאתר ע"י מנהל האתר בתאריך 12/03/2005.


כניסה לאתר המתכונים